Zwrot towaru
Zgodnie z Art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, kupujący ma możliwość zwrotu całości towaru lub części towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy na odległość.
Według Art. 28 Ustawy o prawach konsumenta, czas na odstąpienie od umowy liczony jest od momentu otrzymania przesyłki z zamówieniem. Wystarczy również, gdy w ciągu 14 dni zostanie zgłoszona chęć zwrotu towaru.
Zgłoszenie należy wykonać w szczegółach danego zamówienia, w pozycji dotyczącej zwrotów towaru, postępując zgodnie z podanymi tam wskazówkami. Drugą opcją zgłoszenia jest wysłanie poprawnie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy. Należy go załączyć do przesyłki zwrotnej lub przesłać w formie skanu na naszego maila sklep@akwarystyka-poznan-losos.pl
Przesyłkę zwrotną należy odpowiednio zabezpieczyć, tak by odpowiadała ona standardom zachowanym przy wysyłce do klienta. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej mamy 14 dni na dokonanie zwrotu kosztów poniesionych przez klienta w momencie zakupu/odbioru zamówienia.
Zwrotom nie podlegają rośliny, zwierzęta oraz produkty indywidualne docinane na wymiar.
Reklamacja
Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta lub sprzedającego. Zgłoszenia rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Zgłoszenie reklamacyjne należy wykonać na podstawie poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego, który należy załączyć do przesyłki zwrotnej lub przesłać w formie skanu na naszego maila sklep@akwarystyka-poznan-losos.pl.
Koszty przesyłki zwrotnej w ramach reklamacji pokrywa sprzedawca.
Gwarancje nie obejmują uszkodzeń wynikających z nieodpowiedniego użytkowania, a uszkodzenia powstałe podczas transportu przesyłki rozpatrywane będą na podstawie sporządzonego z kurierem protokołu szkody.
Reklamację dotyczącą roślin i zwierząt należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. W przeciwnym razie reklamacja zgłoszona w późniejszym terminie nie będzie rozpatrywana. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji dokonujemy zwrotu kosztów za zakupione produkty lub wysyłamy do klienta kolejne produkty zgodne z wcześniej zakupionymi.
Czas na reklamację produktów objętych gwarancją producenta określony jest na karcie gwarancyjnej produktu lub w opisie produktów w naszym sklepie internetowym. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostaje przekazany do naprawy lub wymieniony na nowy.
Produkty proszę wysyłać na adres:
Tomasz Klatt
ul. Nad Wierzbakiem 15/1
60-611 Poznań